BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

blog

Saturday, September 24, 2011

Hor Rejjan - Ya Resulallah





Hi kawan-kawan dengar la lagu ni saya suka lagu ni tapi dalam bahasa albania (bosnia) saya dapat lagu ni dari kawan saya yang tinggal di Cosovor Bosnia dia suroh saya dengar lagu ni.Like2 kadang2 saya rasa banga sebap agama islam kita sudah berkembang di Eropah kata kawan saya agama islam adala agama ke2 terbesar di Eropah terutamanya di Rusia,Bosnia,Jermen,Francis,Itali,Turki,Sepanyol,Belanda and sebagainya.Tapi umat islam di sana sekarang sudah selalu di ancam oleh golongan Anti Isalam.Ini kerana  dominasi islam sangat mimbangkan Eropah sehinggakan kerajaan negeri tersebut mengharamkan pemakian jilbabdi perancis,mengharamkan burqa,dan purdah di itali dan Di Tajikistan mengharam kan sembahyang.So marilah kita doakan kesejahteraan saudara islam kita di sana

   
Tragedi Oslo perjudis Barat Terhadap islam 

0 comments: